Fredag 23/1

2009-01-23 18:40:17
Min Dag
Godkväll

Känner inte alls för att blogga. Vill bara lägga mig ner i sängen och somna. Men då skulle jag vända på dygnet, så jag får vänta med att sova tills senare ikväll.

   Min kväll kommer jag tillbringa framför datorn. Satt knappt något vid datorn igår och i onsdags, så jag får väl ta igen det nu (a.

   Min vän fyller år idag, E<3. Grattis (: <3
   Ska till henne imorgon, tror jag. Eller vad vi nu ska hitta på (:

   På dagens svenska lektion hade vi SO, så vi hade dubbla lektioner med det ämnet. Vår lärare förde en diskussion om kärlek fanns, eller inte. Självklart finns den, sa han i slutet, men innan det var det värsta diskussionen. Alla försökte bevisa att den fanns, genom att deffinera den på olika sätt.
    Jag är verkligen dålig i diskussioner, för det jag tänker hinner oftast någon annan ta upp, innan jag får säga vad jag tycker. Därför är det nästan lättare för mig att ha en diskussion i en mindre grupp.
   En annan sak som oroar mig, är att läraren sa att det vi framförde idag kommer påverka våra betyg. Och jag sa ingenting! Eller jo, jag sa en sak, men det var för att jag blev tillfrågad. Inte bra...

   Ska vila ut denna helg, tänkte jag. För denna vecka har jag verkligen varit helt slut. Vet knappt hur det kommer sig att jag har orkat upp ur sängen på morgonen. Ett under, nästan.

   Nu ska jag fortsätta spela Harpan, haha.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0