Fredag 30/1

2009-01-30 17:18:22
Min Dag
Hej

Hann inte blogga igår, var hemma runt kl. 18.30, efter att ha varit på ett medelpass med min mami och E<3, min kusin och faster var också med ^^ .
   När jag kom hem var det mat, dusch och plugg som gällde. Öva inför svenska talet och matteprovet.
   Som jag för övrigt gjorde idag. Gjorde matteprovet på första lektionen, för när jag vaknade i morse hade jag jätteont i halsen, och funderade på att hoppa över skolan. Men jag ville få talet och provet överstökat så jag gick ändå. Men jag frågade min mattelärare om jag fick göra matteprovet på morgonen, för att kunna åka hem sedan när jag hade gjort mitt tal, och det gick bra, sa han.

    Provet var för övrigt lättare än vad jag hade tänkt mig, så det gick nog bra^^.
   Talet gick väl lite sådär, tyckte jag. Pratade nog för fort, kom jag på i efterhand. Men det verkade godkänt i vart fall, för jag pratade lite med min lärare efteråt om man kunde få reda på vad man fick för omdöme på talet. Då sa han att han måste räkna ihop alla poäng först, för han hade en mall som han utgick ifrån, men han tyckte att mitt tal var bra. ^^

   Åkte hem, och gick till sängs. Somnade, och när jag vaknade var klockan runt 14. Tänkte på att mina klasskamrater nog också hade gjort klart provet vid det laget, haha, det första jag tänker på när jag vaknar x).

   Egentligen skulle jag ha jobbat imorgon, men eftersom jag är sjuk så sa jag att jag inte kommer.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var faktiskt lite läskigt att provet kändes så lätt :O Känns som om man säkert har hur mycket slarvfel som helst bara för det xD

2009-01-30 @ 17:42:25
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0