Fredag 9/1

2009-01-09 13:50:47
Min Dag

   Ledig Fredag.
Men vad ska man göra ? Alla andra är i skolan, och den närmsta klasskamraten bor flera km från mig. En vän är hemma och är sjuk, stackarn.
  
   Försökte göra lite om vårt marsprojekt, men jag tappade lusten för det. Vill helst bara slänga det i sjön, för nästan varje dag kommer vi på något vi har glömt, eller något som vi borde fördjupa oss i. Och jag ska skriva ett manus till vad jag ska säga på redovisning, och kolla upp lite fakta. Tur att det är grupparbete, för annars hade jag bara struntat i det och tänkt att det löser sig. Men jag vill ju inte förstöra för de andra i gruppen, så jag ska snart ta mig i kragen...

   Senare tänkte jag och mami åka in till friskis&svettis för att förnya vårt medlemskap, eller vad det nu heter. När vi är klara där, ska vi hämta en vän, som ska följa med hem ^. Eller om jag åker till henne istället.

   Nej, ta mig i kragen var det !
Later


Elsa-Sara :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack! :D <3

2009-01-09 @ 14:23:12
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Jag gissar att min har lagt sig i någon annan bok eller så i skåpet och i så fall hittar jag den på måndag. Hemma verkar den inte vara i alla fall xD

2009-01-09 @ 22:17:57
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0