Irriterad om något!

2009-01-28 18:41:41
Min Dag

Just nu är jag bara så himla irriterad. På precis allt.
   Mami undrar om jag inte ska vara med och klä av granen (kommentera det inte!), men jag ropar att jag inte hinner, har minst tre läxor att göra, och är dessutom super trött så egentligen vill jag ingenting.
   Ropar igen, och så säger hon till min syster : "Vad sa hon? "

   Imorgon kommer jag tycka att det var löjligt att bli irriterad, men just nu är jag det, och det kan inte hjälpas.

   Dessutom har jag lagt till en ny header, och ändrat lite i bakgrunden, men det syns inte, ghaaaaaaa! Blir ju tokgalen. Kanske borde stänga av datorn. Just nu är det ett irriterande störmoment när jag egentligen måste plugga...
   Problemet: engelskan ligger på datorn, och om jag behöver hjälp av någon i klassen blir det galet om jag inte kan nå de...


Såhär sa ju min blogg se ut, varför gör den inte det då ? ghaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,tack så mkt elin. Vet inte så mkt än men det ska nog gå bra ! Tack detsamma,jag gillar ditt tema :D

2009-01-29 @ 17:05:10
URL: http://angelica92.bloggsida.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0