Let's Dance

2009-01-09 22:41:25
TV/Podcast

Ja, då var det första programmet av årets Let's Dance avklarat.
   Såg det halvvägs med min vän, tills hon åkte hemåt. Men vad vi skrattade åt Carl-Jan Granqvist, han är så himla.. Åh, glad ? Rolig ? Ja, man kunde inte annat än le/skratta när man såg honom :D . Sprider glädje gör han allt ^.

   Kommer  nog inte se fler avsnitt, som förra året. Ser första avsnittet, men sedan finns liksom inte lusten där, eller vad man ska säga. Det bara känns så, uttjatat ?
   Fast man kommer nog få reda på vad som händer i programmet ändå, med tanke på att Blondinbella nog kommer att skriva en hel del om det, eller hon gör ju det redan. ^

   Morgan Alling tyckte jag var jätteduktig, likaså Laila Bagge. Någon av de ska vinna, för de var jätteduktiga!


Hittade detta sjukt roliga klipp från förra året. Bönder, alltså! x)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Japp, det är ganska vanligt...men det är väl oftast om stället konserten går på har bar osv. Men på de flesta ställen så kan de liksom spärra av den och ha 13-årsgräns (vilket är det vanliga på konserter) på resten, så att det bara är 18-årsgräns i baren (vilket är självklart att det ska vara). Mycket irriterande är det i alla fall när det dyker upp konserter med 18-årsgräns.

2009-01-09 @ 22:59:16
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0