Lördag 31/1

2009-01-31 10:43:28
Min Dag
Godmorgon

Gjorde lite tappra försök på förändring i går i bloggen, får väl se hur fort jag tröttnar på det. ^^
   Men jag har svårt att bestämma vilken textstil jag ska ha. Så jag testar lite fram och tillbaka, så att ni vet. (:

   Fortfarande ont i halsen, skönt att jag sa igår att jag inte skulle till jobbet. Hade inte orkat det idag, dessutom så går jag ju omkring i frysar/kylar hela tiden på jobbet, och det hade säkert gjort min förkylning värre. Helt säker på det!

   Jag tänkte ta tillfället i akt och plugga när jag ändå bara ligger i sängen. Lyssnar dessutom på lugn, avslappnande musik. Åh, jätte skönt är det (: .

   Kanske även spelar lite The Sims, det var ju jätte längesedan...

   Nej, nu blir det att ta tag i So-läxan vi har tills på måndag, och jag har inte ens börjat ! Aja, Elin, aja..

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0