Måndag 19/1

2009-01-19 21:49:39
Min Dag
Hej vänner

Måndag igen. Helt otroligt vad fort veckorna går. Fattar inte vart tiden tar vägen...

   När alarmet ringde, kände jag hur sängen höll mig kvar en stund. Usch på mig! Kan inte ligga och snooza sådär, då lär jag missa bussen. Men det gjorde jag inte. ^ För en gångs skull, haha.
  
   En "nykomling" kom till da vinci idag
, men det var ingen nykomling visade det sig sedan. Det var en niondeklassare som ville se hur vi har det på da vinci. Han verkade rätt intresserad av vad läraren sa och så, så jag tror det kommer bli en av de nya da vinci ettorna nästa läsår.
   För övrigt hade vi tre flickor i fredags som också hälsade på. Inte för att jag pratade med några av de, men de verkade inte lika intresserade som pojken. Äsch, jag vet inte.

   Spinning idag med E, och det känns kan jag säga. När vi skulle upp i position 3 (när man står upp men har rumpan långt bak...) så trodde jag mina lår skulle domna bort. Har sådan fruktansvärd träningsvärk ifrån gårdagens pass, och efter att ha spunnit med den träningsvärken så är den bara ännu värre. Synd att vi ska ha styrketräning på gympan imorn med. Orkar knappt lyfta en hantel (y.

   Börjar så skönt sent imorgon, 11.25 med matte dessutom. Great! (:

   Ska snart stupa i säng, trött som få.
Ha det fint
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0