Mitt lov is gone

2009-01-06 22:46:37
Min Dag

Det här lovet. Jullovet 2008/2009. Vad har jag gjort av det, egentligen ?
   Finns så mycket bra saker jag kunde ha gjort.
  Jag kunde rensat min garderob (behövligt!).
   Jag kunde ha möblerat om på min rum (blir på något sätt gladare då, det känns "nytt")
   Jag kunde ha umgåtts mer med vänner, eller vänner som jag inte träffar så mycket längre /: .
   Jag kunde ha övat på att spela.
   Jag kunde ha pluggat lite, och legat ett steg före, pluggat lite på saker som jag "tror" vi ska jobba med nu till vår.
   Jag kunde ha vart ute och rört mig, tagit en promenad varje dag.

Istället satt jag vid datorn.

Kanske inte hela tiden, men den största delen.
   Känner mig så lat. Äckligt lat.
Men jag är utvilad, och redo för en ny termin. Nu tar vi nya tag och kör igång. Taggad ? OHJA!

Pepparkaksbak
ägnade jag dagen innan julafton åt :)

































Umgicks
med mina släktingar, tack vare mami som bjöd hit de, i två omgångar.

















Fotade
utomhus en dag, när det var sådär frostigt och fint :)
Men det var väl så mycket utomhus som jag var frivilligt som mest x). Ute i trädgården, alltså ^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad jobbigt det måste ha varit att umgås med oss hela kvällen,,,, ;)

2009-01-12 @ 23:38:46
URL: http://loppislycka.blogspot.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0