Nödlösning

2009-01-07 17:42:13
Allmänt
Nödlösning
som jag gjorde för mina brills en dag. Kanske inte sådär jätte snyggt, ska införskaffa något annat, snyggare som de kan hänga på istället, någon dag. (Ni har kanske märkt att jag är bra på att skjuta upp saker ?)
Men än så länge får de hänga där.
Innan har de legat i garderoben. Och de var mest i vägen, ramlade ut när jag öppnade garderoben.
   I somras låg de på skrivbordet, uppradade, så att jag snabbt kunde ta ett par innan jag gick ut.


   Jag kanske ska göra något liknande med mina skor med ? Vet att Blondinbella pratade om det för några inlägg sedan, att hon ville ha skor uppradade på en hylla i sovrummet, men det ville inte Nils.
    Men jag har ingen Nils som kan säga emot mig, möjligtvis en mami och en pappa, men de skulle inte säga emot. Skulle nog mest vara glada över att få bort mina skor från övervåningen.
   Och nej, min mami har fortfarande inte fixat något ställe där jag kan ha mina skor på nedervåningen. Ser ni släktdraget ? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0