Onsdag 7/1

2009-01-07 09:31:07
Min Dag

Godmorgon

Idag ska jag ta mig in till Göteborg tänkte jag, eller om jag är lat och åker till Stenungsund istället.
   Behöver köpa en almanacka till den nya terminen, och kanske ett pennfack med tillhörande saker, för jag har märkt att jag skulle kunna behöva det.
   Sedan ska jag titta efter lite kläder, alltid kul att starta terminen med något nytt ^, och jag hittade inte något på mellandagsrean, så jag får kika lite extra idag.

Usch, måste bara säga att man blir alltid trött om man vaknar av ett alarm. Annan sak om man vaknar själv, då är man ju utvilad och redo för dagen.
   Igår kunde jag inte somna, förrän runt 3-tiden. Låg och vred och vände, så man bara blev äckligt varm, usch för det. Men till slut lyckades jag somna, efter att jag hade läst tills ögonen inte vill hålla sig öppna längre.

Nu måste jag slänga i mig lite frukost, så att jag kan åka iväg.
Ha en underbag dag, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0