Snygg kappa

2009-01-06 23:16:45
Mode

Snart är våren här. Vi ska bara ta oss igenom denna vintern först, som till stor del kan vara mysig, men då bara om det är snö, som man ser som ett glittrande lager på marken när man tittar ut genom fönstret när solen har gått ner. Annars är den mest bara kall, skönt att vara inne och mysigt med alla värmeljusen (: , men nja, vad kan egentligen slå sommaren ? Haha.

Men det jag tänkte skriva om, var vad man ska ha för en kappa denna vår ? Eller vad för någon jacka över huvudtaget. Vinterjacka är så mycket enklare, där är enda funktionen att den ska vara varm, och kanske se någorlunda bra ut. Vinterjacka och sommarskor är lika lätta att köpa, tycker jag. Det har blivit så.
   Vårjacka. Hmm.

   Kikade in på marie claires hemsida, och hittade denna söta kappa, som ni också ser som bild längre ner. Och det ofattbara är att den bara kostar £40, hallå ? Det är typ runt 400 SEK, lite mindre kanske.
   Buhu att det verkar vara något som bara finns idag, så att jag inte hinner bestämma mig /: .


Men visst var den sööt ?
_______________________________________________________
Uppdatering: Den fanns inte i min strl /:

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det. Alltid kul att kika in på net a porter och titta på alla exklusiva plagg och skor ;D



Den kappan var riktigt snygg! Synd att den inte fanns i din strl :/

2009-01-06 @ 23:34:47
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Wille

Ett pund är nog mer än tio kronor, tror jag, men den var jättesöt i vilket fall :)

2009-01-07 @ 15:53:25

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0