Söndag 18/1

2009-01-18 21:51:38
Min Dag

Godkväll vänner

Har spenderat denna helgen hos en vän. Vi hade filmkväll ^, och såg fem filmer, på rad. Det ni!
  Åt också tacos (som vi typ gjorde själva, nästan...), och massa onyttigheter!

   Idag åkte vi in och såg Australia. En vän till mami hade sagt att man skulle ta med sig näsdukar, för att det var en gråtfilm. Men jag grät ingenting, brukar annars gråta när det är sorglig på film. Men jag hade inte med mig några näsdukar, för övrigt.

   Tog ett skivstångspass på friskis&svettis med E<3. Det var jobbigt, kan jag ju säga! Mina armar värker än, och de kommer nog fortsätta skaka till imorgon. Då blir det för övrigt ett spinningpass, tjoho.

   Självklart missade jag tåget som skulle tagit mig hem från Ytterby. Men E:s mamma körde mig till Kungälv, missade den bussen också! Så jag gick från kungälvsmotet till busstation, såg en grön express komma från Eriksdalshållet, så jag skyndade mina steg, och hann med den! Tog sedan tåget ifrån Ytterby hem. Under tiden jag gick från Kungälvsmotet till busstationen började det att snöa, så klart. Så när min mami hämtade mig från Kode, var jag nästan som en vandrande snögubbe, för det snöar en hel del.

   Ha en fin kväll.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0