The Love Guru

2009-01-09 23:32:04
Filmer

Igårkväll såg jag på The Love Guru innan jag somnade. Fattade inte hur jag kunde hålla mig vaken igenom hela filmen.
   Till er andra som inte har sett den: NI MISSAR INGENTING!
   Så kass var den, med lite halvroliga skämt. Det var en rolig miljö i bakgrunden, man såg att det var tänkt som en komedi. Men den var inte rolig så att man skrattade, man log bara när de drog något skämt.
   Filmen handlar i vart fall om en indisk (tror jag?) guru som ska se till så att ett hockeylag vinner Stanley Cup. Och för att de ska vinna måste gurun se till så att den bästa hockeyspelaren Darren Roanoke blir tillsammans med sin fru Prudence igen. Prudence har gått över till Jacques "Le Coq" Grande, som är Roanokes fiende inom hockeyn.

   Och Justin TImberlake skulle vara med, men honom såg jag ingenstans. Får kolla upp sedan på imdb.com vem han var i filmen. Om han ens var någon ? :s



The Love Guru - Trailer

________________________________________________________________
Uppdatering: Justin Timberlake spelade Jacques Grande. Fast det märkte inte jag, när jag såg på filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0