Tisdag 13/1

2009-01-13 19:25:26
Min Dag

Hej vänner

Fick redovisat marsprojektet idag. Kändes så himla nervöst innnan, men när vi fick gå ur därifrån: Lättnad!
    Fast en sak som oroade mig, var att vi inte fick några frågor, eller vi fick kanske två/tre stycken. Kändes som om de inte tyckte att det var intressant eller så. Så vi frågade läraren efter, men han sa att det kunde vart för att vi hade sagt så mycket, att de inte hade några frågor, eller för att tiden hade runnit ut. Vi hade 15 minuter på oss. För lite, tycker jag. Hade lätt velat ha 20 eller 30 min istället. För det var en del som vi hade fördjupat oss i, ordentligt, som vi inte ens fick fram på grund av den korta tiden.
   Men jag är ändå nöjd med det vi framfört, minst G i vart fall ^^.

   På EA:n pluggade jag och Wille mode.
   Det vill säga, vi kollade i min nyinköpta Plaza kvinna som jag sprang och köpte efter att Willes grupp hade redovisat. Vi ritade även en egen klädkollektion, som vi funderar på att skicka in till Plaza, de hade visst någon tävling om det. Haha, eller hur, Wille ? ;)

   Idrotten: Styrketräning
   Fuskade lite (a. I vart fall på vissa saker (a. Men på skivstångarna, blev det lite strul osv, så det blev inget fuskande med flit i vart fall.
   Känner i armarna, måste börja ta styrketräning en gång i veckan nu. Skulle jag verkligen behöva!

   Lånade en bok på biblioteket, ska väl läsa ut den på några dagar tänkte jag. Så skönt att ha något att läsa, tycker jag^.

   När man går hem är det lika svart som om man skulle gå och blunda. Tur man tog med en liten ficklampa, hihi.

   Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanske se en film. Har gjort alla läxor, skönt är det.

Kram

Kommentarer
Postat av: Wille

Haha, vi kommer lätt vinna :P

2009-01-14 @ 19:11:53

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0