Tisdag 20/1

2009-01-20 21:58:21
Min Dag
Hej

   Jag blev inte blöt om fötterna, för min mormor var söt och körde mig till Kode, så jag kunde ta bussen därifrån istället! Jättesnällt.

   På idrotten hade vi ingen styrketräning, eller man kunde ha haft en stund i gymmet om man ville, annars var det fotboll som gällde. Ehm, gjorde ju mycket för mitt lag, verkligen, haha.

   Lånade för övrigt en ny bok, Vägen till himlen. Verkar något seriösare än den förra jag läste^.

   Lovade mig själv att inte sitta så mycket vid datorn, och jag tycker jag har lyckats att hålla det. Dessutom har jag kommit på hur jag ska kunna hålla kontroll på mig själv, så jag inte sitter för länge. Jag drar helt enkelt ut kontakten till datorn, och när batteriet börjar ta slut, då får jag inte sitta mer vid datorn.
   Så nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig.

Godnatt (:

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hehe vad smart! Jag sitter också alldeles för mycket vid datorn ;P

2009-01-21 @ 11:36:41
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0