Tisdag 27/1

2009-01-27 19:16:04
Min Dag

Hej (:

Måste bara säga att jag inte tycker om min katt. Eller jo, det gör jag, men inte som hon håller på. Elsa-Sara, katten, lägger sig i mitt rum (gömmer sig under sängen) och jag får inte tag i henne för jag orkar inte dra ut sängen.
   I vart fall, så vaknar jag mitt i natten när hon rör på sig, och sedan väcker hon mig runt 5 av att hon vill gå ut från mitt rum. Inte många timmars sömn för min del, alltså.
   Vet inte vad jag ska göra åt problemet, kanske flytta sängen. Men jag får se vad jag gör åt saken...

   Simmade på idrotten, men livräddning och sådant. Klarade mig precis på vg-tiden, även om idrottsläraren sa att det inte var betygsgrundande eller så. Men jag skulle vilja simma igen, för jag vet att jag kan förbättra tiden^.

   Hade sedan utvecklingssamtal, fastän matteläraren hade glömt av oss x) . Går bra för mig i alla ämnen, verkar det som, tjoho! Och det mest ofattbara någonsin: VG i idrott. Det har aldrig tidigare hänt. Där ser man, jag kanske till och med kan få ett mvg ? Verkar ju trots allt inte helt omöjligt^.

   Nu måste jag plugga lite. Har matteprov på fredag, och ska dessutom hålla tal då. Men det har jag säkert redan sagt, hehe.
   Imorgon blir det förövrigt baspasset på frisiki i en timma, sedan hem. Funderar på att ta ett spinningpass eller annat senare på kvällen, kan ju behöva det...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0