Måndag 12/1

2009-01-12 21:29:18
Min Dag
Godkväll :)

Inatt så vaknade jag nästan helt klar vaken, runt 01. Sedan somnade jag inte om förrän 5, och skulle upp 7. Så jag var lite halv trött i skolan idag. Men jag var ändå med på lektionerna, fast jag hade glömt mina nycklar hemma. Så jag kom inte in i  skåpen, klantskalle! Fick släpa omkring med min väska och påse på lektionerna, men på lunchen fick den stå i lärarrummet, snällt (: .

   Efter skolan var det träning, spinningen. Helt slut efter den! Hade glömt av hur jobbigt det egentligen är. Men så himla skönt efteråt.
   Det var någon äldre herre (gubbe?) och hans kompis i ungefär samma ålder som under hela passet typ gapade, och visslade. Tror det skulle vara uppmuntrande, på något vis. Men det var bara jobbigt i längden. Men han gjorde väl ett gott försök. Efter passet kom det fram en annan och sa att han var en gaphals. Håller med henne, det blev för mycket till slut.

   Nej, nu blir det nog uppesittarkväll med vårt marsprojekt som vi (äntligen!) ska redovisa imorgon.

kramkram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ja! nästan så att vi får fira det på något sätt ;)

2009-01-12 @ 22:05:57
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Ja, precis! man slösar bara tid, så onödigt!

2009-01-12 @ 22:20:33
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0