Händelser

2009-07-19 20:23:05
Allmänt
Nu börjar jag jobba i fyra veckor.
 Kommer vara ledig varje söndag och någon mer dag i veckan.

 När jag jobbat klart är det mindre än en vecka kvar innan skolan börjar. Det här sommarlovet har gått oerhört fort, och jag tkr det borde ha varit bättre de dagar jag inte har jobbat.
   Vart tog de varma och sköna dagarna kring midsommar vägen ? Vill ha tillbaka de (så jag inte är helt kritvit igen när skolan börjar! ).

   Ska väl även försöka åka in någon dag och se den nya Harry Potter , bara för att det är just Harry Potter. Samma med Ice Age, mst åka in och se den bara för att det är just Ice Age. Skulle vilja se den i 3D med, får väl se om någon vill följa med och se på den , någon dag (:

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Ja det har gått jättefort :(

2009-07-25 @ 19:12:12
URL: http://hallonpaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0