Lördag 7/3

2009-03-07 09:58:12
Min Dag

Hej (;

Jag vet att det var ett tag sedan , men jag har inte haft något vettigt att skriva, eller haft ork till att skriva heller. Men jag slänger iväg ett litet inlägg nu^.

   Idag snöar det på som bara den, och jag som tycker om snö har inget emot det, så länge det inte börja töa och bli slaks och annat äckligt. Men än så länge ser det fint ut (:

   I veckan var jag ledig måndag och tisdag för vi hade studiedag. Åkte ju in på bio på måndagen, och på tisdagen var jag bara hemma.
   I onsdagas gjorde vi ett franskaprov på den första lektionen. Gick väl ganska så bra, eller sådär. Men jag får se hur det gick när vi får tillbaka de^.
  I torsdags fick vi tillbaka no-provet, och det gick bra för mig ^. 3 fel, allt som allt. Efter skolan gick jag och Elsa (mami var med också...) på ett gympa pass på friskis. Den ledaren som brukar vara hade ryggskott, så vi fick en annan. Och som min kusin sa (som också var med^): Hon är en levande studsboll. Och det håller jag verkligen med om. Vad hon sprang omkring, och hoppade och studsade och hoppade och sprang omkring. Har träningsvärk i vaden ännu...
   I går kändes som den längsta skoldagen på hela veckan. Arbetade med samma ämne hela tiden: Vikingatiden som vi har som ett grupparbete.  Lite jobbigt i längden att sitta en hel skoldag med vikingarna, så det gick inte så bra framåt slutet. Flummade väl mest runt...
   Gjorde inget vettigt igår alls efter skolan. Satt väl mest framför datorn..
  
   Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Melodifestivalen är ju ikväll, får se om jag ser på det eller om det dyker upp något annat.
  Vad ska du göra idag? (:
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0