Måndag 2/3

2009-03-02 20:07:16
Min Dag
Hej på er (:

Var på bio idag, som sagt och såg I Taket Lyser Stjärnorna, och den var jättebra! Lite sorglig, och jag fick tårar i ögonen runt slutet, men den var helt klart sevärd!
   Jag och Wille träffade på två andra flickor som går i vår klass (: , de skulle se på samma film, samma tid. Vilken slump! Vi hade ingen aning om att de skulle se den, och jag tror inte de hade någon aning om att vi skulle se den heller ^^ .
  Men jag och Wille var verkligen som två blondiner (var av en av oss verkligen är det med, haha), för hon som river av biljetterna sa åt oss att vi skulle gå mot höger. Så vi gjorde ju det, och gick mot toaletten. Eller vi trodde att vi gick mot höger, men när vi var framme vid toaletterna kom vi på att vi hade gått åt vänster istället ! Och inne på toaletten, kunde jag inte stänga dörren, så jag stod och försökte flera gånger men det gick inte ändå. Och givetvis stod jag och fnissade över att det inte gick, och för att jag och Wille hade kommit på att i vi gått åt fel håll. Så jag fick ta en annan toalett, men när jag sedan kom ut upptäckte jag att den toaletten som jag först försökte få stängt dörren om var stängd, så den gick alltså att stänga. Och sedan när jag hade tvättat händerna fungerade inte de där fläktarna som man "torkar" händerna med... Vanliga turen ...
   Men trots allt detta missade vi ingen buss, vilket var otroligt ovanligt, för att vara mig (: .

    Efter bion tog jag ett spinningpass, och nu har jag kommit hem, ätit och duschat. Funderar på att sätta på en film innan jag ska somna (:

Ha en fin kväll,
kram


Trailern till I Taket Lyser Stjärnorna

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0