Söndag 1/3

2009-03-01 16:49:05
Min Dag
Hej på er !

Har inte haft ork eller lust att skriva, men jag tänkte att jag skriver en liten rad nu ändå ^.

   Igår var jag på jobbet, gick upp äckligt tidigt (5.30), och mami var gullig och körde mig. På jobbet träffade jag min moster och mormor, alltid lika kul när personer man känner kommer dit och hälsar^^.
   Men jag blir så sur och irriterad personer som frågar efter en vara vi inte har vid just det tillfället, och bara sparar kort och spydigt; "Häpp." Det är verkligen hur tråkigt som helst att höra. Om den personen har en dålig dag, kan väl den försöka vara lite trevlig i vart fall? Jag kan ju inte hjälpa att vi inte har den varan, jag jobbar bara där en gång varannan vecka (fast det kan i och för sig inte kunderna veta...), så det är inte mitt fel att vi inte har den, och jag kan inte göra något åt det just då. Kan det vara så svårt att säga något i stil med "Nähä, okej. Men tack ändå." ?

   Senare på kvällen blev det melodifestivalen, såklart. Tyckte de flesta låtar var bra, men man kan ju diskutera några hurvida de tänkte ? Jag menar, typ Thorleifs. Tänkte de verkligen att vi skulle skicka de till Moskva och låta de representera Sverige? Man kan ju undra...

   Idag har jag inte gjort något speciellt alls, suttit lite vid datorn, läst lite och försökt plugga lite inför franska provet jag ska ha på onsdag. Men det gick inget vidare bra, tappade intresset efter att jag hade förhört mig på verben... Men det känns ändå som jag kan det, ändå :D .
   Snart ska jag för övrigt åka till friskis och ta ett skvstångspass tillsammans med en kompis och min mami (: . Måste byta om nu,
ha det fint, kram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0