Söndag 8/3

2009-03-08 14:06:33
Min Dag
hej på er!

Det blev att jag stack över till några kompisar igår, men vi gjorde inget speciellt. Gick hem runt tolvtiden, för jag var jätte trött. Men jag kom ändå inte i säng förrän två-tiden... Typiskt..

   Idag vaknade jag runt tolvtiden, och har inte gjort så mycket än. Hade tänkt att gå ut och ta en långpromenad, men när jag vaknade så regnade det. Så det blev ingen promenad. Men jag har läst lite, ätit frukost osv. Senare ska jag och mami på skivstångspasset på friskis. Efter det blir det väl hem, duscha och se på Beck. Om det ens är Beck idag, men det hoppas jag. Annars får jag väl se på en annan film innan jag somnar ^.

  Vad ska du göra idag, då ? (:

Kram

Happyface^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0