Tisdag 10/3

2009-03-10 17:08:02
Min Dag
Hej,

har tappat intresset för datorn mer eller mindre... Ändå sitter jag där varje dag, men gör ingenting vettigt, egentligen..

  I vart fall så har det inte hänt någonting, mer än att en journalist kom till vår klass igår, så vi fick skriva en påhittad artikel, fast jag och Wille redigerade bara en bild^, de andra i gruppen fick skriva artikeln^^.
   Sedan har vi fått grupparbete i franskan, som ska vara klar på måndag, men det är vi nog i min grupp i vart fall ^.

  Hade ingen idrott idag heller, så vi slutade 12.40, så skönt! Mami fick hämta upp mig efter att hon hade slutat.

   Ska titta igenom lite på franskauppgiften, och kanske lite om medeltiden också, eller om jag gör det imorgon istället. Vi blir nog färdiga med den med (: .

Ska göra något vettigt, så kram ^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0