Annandag påsk

2010-04-05 09:21:02
Min Dag
Godmorgon.

Annandag påsk är den enda påskhelgsdagen som inte innebär att vi gör något speciellt. Har inget på mitt schema så det lutar åt att jag bara är hemma idag och gör det som falller mig in, hihi. Kanske pluggar lite matte/fysik eftersom vi har prov i de ämnena två respektive tre veckor efter lovet. Jag får se vad jag hittar på.

Den enda dagen som jag är uppbokad på det här påsklovet är onsdagen. För då ska jag och Wille hitta på något. Vi kanske skulle gå på bio, men enda problemet är att det med störst sannolikhet inte finns någon film som båda vill se och som ingen av oss redan har sett. Kan ju alltid kolla upp det lite närmare sedan.

Ha en finfin annandag påsk/måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0