Bakad potatis, shopping och underlandet

2010-04-08 11:49:49
Min Dag
Igår (onsdag) tog sig jag och min kära Wille till Göteborg. Egentligen skulle vi åkt med halv-elva-bussen men eftersom jag är världsmästare på att missa bussar (speciellt när jag och Wille ska åka buss, av någon anledning) fick vi ta elva-bussen istället.

Vid halv ett började Wille bli hungrig (jag hade ätit havregrynsgröt(!) så jag var inte jättehungrig) så vi beslutade oss för att gå och äta. Det blev bakad potatis för mig med tonfiskröra och Wille tog med seafodssallad istället för tonfisk.
Supergott och man blir supermätt efteråt!

Sedan fortsatte vår shoppingrunda, eller Willes rättare sagt. Jag lyckades att inte köpa någonting utöver lunchen.


Vid tre var det dags att bänka oss i biosalongen. Jag köpte min biljett för poäng som jag hade samlat ihop på mitt sf-kort.
Vi såg Alice i Underlandet, en mycket söt liten film. Skulle velat ha sett den i 3D, men det var Wille som bokade biljetterna och då blev det så. ^^

När bion var slut åkte vi hem igen. Eller jag åkte till pojkvännen, och sedan åkte vi till Ytterby där mami stod och väntade och så åkte vi med henne hem.

En mycket trevlig och fin liten dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0