Français, s'il vous plaît

2010-04-15 20:27:38
Min Dag
Nu har jag övat runt 308 franska glosor i ungefär en till två timmar. Så nu får det räcka med franska för ikväll. Känner mig väldigt duktig faktiskt.

Känner mig väldigt trött också. Tror det är för att vi simmade idag. Jag blir liksom lite extra trött när man har varit inne i simbassängshallen, tror det är luften och att jag har motionerat. För det är inte sådär äckligt segt trött som man är när man bara är trött, utan lite mer härligt jag-har-tränat-idag-trött. Och det är mycket skönare!

Eskil ligger och håller mig sällskap i min säng och mina föräldrar har precis kommit hem från ett föräldrarmöte och sitter nu utanför mitt rum och tittar på Antikrundan, så det ligger jag och liksom halvlyssnar på.

Har även fått tvättat mina sminkborstar, så nu står de på tork och kommer vara rena och fina imorgon.

Vad har ni för er ?

April förra året.

Kommentarer
Postat av: Sigmundmonika

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-10 @ 07:19:52
URL: http://sigmundmonika.blogoom.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0