Fredagsmys

2010-04-09 21:00:41
Min Dag
Har precis ätit mintgrön glass från sia med fikon i. Låter inte så värst gott kanske, men det var det! Riktigt smarrigt. Tyvärr tyckte visst mami och pappa det också, för glassen var slut när jag tänkte ta mer. Typiskt!

Hade väl egentligen varit tänkt att pojkvänen skulle vara här hos mig ikväll, men han kunde inte ta sig så långt bort in i skogen (haha) så vi får väl ses imorgon. Då ska han med mig på ett spinningpass och det ska bli riktigt roligt att se honom spinna, haha. Nybörjare gör alltid massa fel (alltid lika roligt att kolla på).

Hade tänkt att vara med någon annan som bor häromkring när jag fick reda på att pojkvännen inte kunde komma hit, men glömde av det i storstädningen och nu känns det lite försent att gå iväg till någon (tar en stund att göra sig iordning och komma till någon) med tanke på att jag ska upp "tidigt" imorgon. Spara krafterna helt enkelt.
Kanske går någon bra film på teve ikväll, om jag har tur.

Eskil vet hur man fredagsmyser!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0