Godmorgon

2010-04-18 12:28:58
Min Dag
Godmorgon!

Vaknade mitt i natten av att katten Elsa-Sara ville gå ut ur mitt rum (förstår inte varför hon envisas med att lägga sig under min säng på kvällarna). Så jag släppte ut henne och gick och lade mig igen.
Sedan vaknade jag runt nio och ungefär då vaknade min pojkvän också.

Vi gick upp och åt frukost (smörgåsar och kladdkaka med ett glas mjölk) och nu tänker vi plugga lite matte. Sedan ska jag väl försöka orka med att ta ner mina påsksaker idag också. Och öva på min tvärflöjtsläxa.

Vad ska ni göra idag? (:

Hittade en gammal bild på mig och Elsa-Sara. Tror den är tagen när jag gick i nian, det vill säga för ungefär 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Edvardmari

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-20 @ 15:50:10
URL: http://edvardmari.blogpaint.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0