Godmorgon, godmorgon

2010-04-06 09:42:12
Min Dag
Godmorgon.

Idag får det bli en liten pluggdag, för igår kväll när jag låg i sängen och skulle somna kom jag på att jag visst hade fått någon slags franskaläxa som då alltså måste göras.
Appropå franska så fick jag reda på vem som ska komm hit. Jag ska nämligen ha en fransman boende hos mig i en vecka och nästa år ska jag få åka till Frankrike och bo där hos någon i en vecka. Han som ska komma hit är fiskallergiker, men jag hoppas att det inte är så allvarligt att han inte ens tål lukten av fisk för jag gillar fisk!
Han kommer komme hit om ungefär två veckor och innan dess ska vi springa på lite möten och planera den veckan  litegrann tror jag.

Och som jag sa igårkväll, så kommer min pojkvän hem från sitt lan igår. Vet inte om han kommer hit eller om jag kommer till honom. Det får vi helt enkelt se hur det blir.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost (havregrynsgröt!). Ha en underbar tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0