Godmorgon!

2010-04-08 11:38:11
Min Dag
Godmorgon på er.
Sovit gott?

Jag sover sådär bra under nätterna. Vet inte vad det är, menn jag vaknar mitt i nätterna och sedan tar det ett tag innan jag kan somna om igen. Det jobbiga med det är att jag inte får alla de timmars sömn som jag behöver vilket leder till att jag blir jätte grinig under dagen (som min pojkvän så rart har fått erfara).
Men som "tur" är så går det i perioder. Ibland sover jag jätte bra under nätterna, och ibland blir det att jag sover sämre.

Nog om det. Jag och pojkvännen vaknade för ungefär en timma sedan och just nu står han och gör plättar till oss till frukost. Mums! Jag har gjort lite situps eftersom jag måste träna upp magmusklerna inför Göteborgsvarvet.

För övrigt såg jag att det ösregnade ute när jag tittade ut genom fönstret. Jaja, bättre än snö just nu i vart fall.

Ha en fin torsdag!

En mycket nöjd Eskil som får ligga (helt själv) i min säng. Han mår som en prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0