Godnatt, godnatt, godnatt, godnatt! Nu ska...

2010-04-25 22:24:58
Min Dag

Godnatt, godnatt, godnatt, godnatt! Nu ska jag sova tänkte jag, ska upp sju imorgon. Slapp gå upp klockan sex för pappa är snäll och kör oss. Hade han inte gjort det hade vi fått åka buss+vänta på buss i ungefär en timma och en kvart, vilket inte känns sådär jätte värt. Imorgon ska vi tillbringa dagen på Ale Gymnasium, eller i vart fall förmiddagen. Vet inte vad vi ska göra efter klockan tolv, för det har vi inte fått någon information om. Gissar på att vi ska vara med Ale-eleverna på deras lektioner och att vi slutar så att vi är i Kungälv runt 16 så att vi kan ta 16-bussen hem. Men det är bara några spekulationer från min sida. Nej, just det. Sova var det ju, så godnatt och sov gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0