Hemma!

2010-04-23 13:16:45
Min Dag


Sådär. Då var Nationella delprovet i svenska B avklarad. Blev klar efter ungefär tre timmar och gick och åt lite lunch i bamba tillsammans med min kära Wille.
När jag stod och väntade på bussen kom en kär gammal vän som nyss har fått körkort och frågade om jag ville ha skjuts hem, och jag sa att det vill jag gärna. Kom hem tidigare än om jag hade tagit bussen.
Så nu är jag alltså hemma innan min lillasyster, och det är inte ofta det händer i dessa dagar!

Eskil hoppade upp och lade sig i min säng när han märkte att jag kom hem. Han börjar ju nästan bli lite sällskaplig!

Om ungefär tre timmar ska jag, mami och eventuellt Emelie (vet inte om pappa ska med) bege oss mot Ale gymnasium för att hämta upp fransmannen. Kanske hämtar vi min pojkvän på vägen hem med, men det beror på hur många som åker med till Ale.
Nu ska jag lägga ut lite vocabulary check-glosor och öva lite på dem. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra...

Vad har ni för planer idag? (:

Kommentarer
Postat av: ellen

Anmäl dig till veckans blogg tävlingen hos mig :) Om du vinner får du en hemlig present ifrån pinkordead.com



Läs mer här: http://eswalander.se/2010/04/23/veckans-blogg-tavling/

2010-04-23 @ 23:17:21
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0