Hemma

2010-04-28 15:18:24
Min Dag
Kul att det regnar så att fransmännen får se hur det "riktiga" vädret är i Sverige. Det var en av fransyskorna som sa att det var 26 grader i Frankrike just nu, så hon hade väldigt gärna varit där iställlet. Men de står nog ut med två dagar till där graderna ligger under tio.

Är som sagt hemma nu efter en skoldag. Har varit i Kungälv hela dagen! Lite skönt att slippa åka till Ale faktiskt.
Fyra fransmän och en lärare fick vara med mig på min biologilektion efter att jag hade visat de runt en snabbis. Den franska läraren som var med på lektionen var själv biologilärare, så det var ju lite kul!

När fransmännen sedan skulle åka tillbaka till Ale Gymnasium var det egentligen meningen att jag skulle följa med, men jag ville hemskt gärna vara med på SO-lektionen så jag stannade kvar. Min fransman är dessutom kvar i Ale för han ville vara med sina kompisar tills buffén börjar. Så då får han vara det, hihi.

Nu ska jag öva lite engelska för vi har nationellt prov imorgon!

Hoppas ni har en fin dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0