Hungrig

2010-04-06 14:00:21
Min Dag
Nu har jag suttit med franskan en stund. Upptäckte att jag nog behöver lite, lite hjälp av Wille för att kunna göra klart läxan, för det är en del saker jag har glömt och vissa saker som jag inte förstår vad det är meningen att jag ska skriva (exempelvis om det finns några likheter mellan de olika kungadömen i törnrosa, och jag kommer inte ihåg några speciella).

Kände dessutom att jag är lite småhungrig så jag tänkte koka lite ägg och göra smörgåsar, men sedan kom jag på att jag kanske ska göra något mer lunchaktigt så jag håller just nu på att koka lite spaghetti. Tänkte värma några köttbullar att ha till, så klarar jag mig nog fram till middagen sedan.

Skulle velat gå ut på en promenad eller så, men det regnar och dessutom så är det nästan roligare att gå promenad med någon annan. Så jag kanske får med mig pojkvännen ut sedan, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0