Långfredagen

2010-04-04 12:43:11
Min Dag
Åt rester från middagen till frukost; hemmagjord potatissallad (supergod!) och köttbullar/prinskorvar. Blev jättemätt igen. Påsk är nästan lika farlig som julen för man går runt och är äckligt mätt hela tiden för det finns ett överflöd av mat.
Åkte ner till Backaplan efter frukosten för pojvännen skulle köpa en mikrofon till sin dator. Lyckades att inte köpa någonting! En bragd av dess like.
När vi kom tillbaka hem igen var det bara att vänta på att klockan skulle bli 15, för då slutade mami på sitt jobb och kunde komma och hämta oss.

Åt lite påskmat igen (lax, potatis och ägg) och avslutade med en god efterrätt; ananaspaj med grädde. Mums! Blev så mätt av maten att vi inte orkade göra något annat än slöa framför teven tillsammans med mami och pappa. Men så satte de på Inglorious Bastards som jag redan har sett och inte kände för att se igen, så jag tog med mig min pojkvän upp till övervåningen och spelade spel som jag vann! Sedan gick vi och lade oss efter att ha sett slutscenerna på filmen.

Påskägg i vit choklad som jag fick av pojkvännens mamma (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0