RollerCoaster Tycoon 3

2010-04-04 19:00:24
Min Dag
Har kommit hem från farmor och farfar nu. Gick hemåt i regnet som nu öser ner. Varierande väder vi har vissa dagar. Det var solsken i morse, för att sedan bli lite mer molnigt för att sedan gå över till regn. Bra med variation i vardagen.

Internet funkar sådär bra så jag tänkte att jag kanske skulle spela lite RollerCoaster Tycoon. Det var längesedan faktiskt.

Har för övrigt ätit för mycket godis (och även påskmat kan jag tänka mig) så min mage har börjat säga ifrån. Typiskt när jag precis fått ett påskägg fyllt med godis!

Ska bara tillägga att musikalen Jesus Christ Superstar är på svt2 ikväll. Gillar musikaler och den här plus två till tillhör mina absoluta favoriter, så därför känns det självklart att jag ska se på den ikväll. Om jag inte försvinner in i dataspelet helt, vill säga...

Ha en fin påskdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0