Skärtorsdag 2010

2010-04-01 16:05:23
Min Dag
Hej!
Hade ju estet hela dagen. Trodde vi skulle ha hunnit med mycket mer än vad vi gjorde, men det blir väl inte så effektivt när ingen lyssnar på lärarna och de får säga samma sak flera gånger och dessutom få alla att förstå vad de ska göra. Kändes inte så jätte organiserat, får hoppas att det blir bättre nästa måndag!
När det tillslut (!) var dags för en av mina scener att dras igenom så fick jag nästan black-out och visste inte vad jag skulle säga. Så jag fick springa av scen, hämta manus och sedan upp på scen igen. Kan bero på att jag vaknade kanske runt tre/fyra mitt i natten av att min pojkvän hade lagt sin arm över min bröstkorg och sedan inte kunde somna om igen utan låg halvvaken tills väckarklockan ringde.

Skoldagen slutade någon gång vid två, vilket var tidigare än vad jag hade trott. Jag gick runt och inhandlade påskpresenter till min pojkvän i lilla Kungälv. Bland annat ett stort påskägg där jag hade tänkt att presnterna skulle ligga i, men alla fick inte plats. Bild på presenterna kommer i helgen någon gång då jag har kommit hem. Är för tillfället hos min pojkvän.

Ikväll ska jag vara med på påskmiddag hemma hos pojkvännen. Hjälpte till att skära frukt som vi sedan ska doppa i fondue. Mums!

Ha en underbar skärtorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0