Sommarjobb - check

2010-04-11 22:38:23
Min Dag
Just det, jag har fixat ett sommarjobb!

Eller, man kan väl inte direkt säga att jag har fixat det. Min pojkvän blev i vart fall avundsjuk på mig för att jag inte behövde göra något för att få det, haha.
Jag har tänkt hela veckan att jag skulle ringa till City Gross och fråga om jag har sommarjobb hos dem (vilket jag var ganska så säker på, men det betyder ju ändå att man är intresserad om man ringer) men har glömt av det på grund av olika saker.
Men så idag, så ringde "min" chef och frågade om jag ville ha sommarjobb. Självklart sa jag ja (alltid väldigt bra med sommarjobb) och han sa att han skulle ringa igen när han vet vilka veckor/dagar jag kan jobba.

Kände mig lite som Alexander Lukas i Kalle Anka, han som har en sån himlans tur hela tiden ;) .  Jag behöver inte komma till jobben, jobben kommer till mig. (Skämtar, obs!)

Ibland är livet bara underbart, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0