Svenska Hollywoodfruar

2010-04-09 23:50:00
TV/Podcast
Kände inte för att se på teve, så jag tittade på Svenska Hollywoodfruar på tv3:s webtv. Kan inte se när det sänds eftersom vi för det första inte har tv3 och för det andra brukar jag inte att ha tid att se på tv. Men nu så tog jag i vart fall tillfället i akt och såg de två första avsnitten av säsong 2.

Måste få säga att Maria Montazami verkligen är (verkar vara) jätte gullig och söt. Hon var ju med i första säsongen så henne "känner" man lite mer än de andra som är med. Hon kan låta lite dum ibland, som att hon inte riktigt har tänkt efter, men då ska vi inte prata om Anna Anka (säger inget mer om det).  Fast Maria är mer söt-dum än bara dum-korkad. Och Stephanie verkar också vara en bra tjej.
De andra två som är med... No comments, haha.

Men nu kände jag inte för att se mer, dels för att det börjar bli lite sent och jag vill gärna komma i säng innan klockan blir allt för mycket och dels för att det kommer reklam mitt i alltihop ibland och buffrar och har sig så jag har tröttnat för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0