Tages äppelkaka

2010-04-11 20:11:20
Min Dag
Har nu åkt hem till pojkvännen. Skulle ha tagit 18:22-bussen men den var antagligen för tidig för vi var vid busshållplatsen 18:22 och den kom aldrig. Så vi satt och väntade i en halvtimma på nästa buss för mami kände sig inte tillräckligt bra för att köra oss ända in till Kungälv.

Kom till slut till fram till Kungälv och gick hem till pojkvännen.

För en stund sedan kom jag på att jag skulle baka något till vår föreställning vi ska ha imorgon, så jag och b-friend har bakat Tages Äppelkaka efter ett förslag som kom ifrån hans (pojkvännens) mamma. Smeten smakar väldigt gott i vart fall, så jag hoppas att den är god!

Ikväll har pojkvännen bestämt att vi ska se på en film som går på sexan. Får väl se den med honom eftersom det brukar vara jag som bestämmer vilken film vi ska se på, så att han inte blir ledsen över att han aldrig får välja.

Ha en finfin söndaggkväll!
Sista dagen på lovet för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0