Torsdag

2010-04-15 17:05:57
Min Dag
Då var det redan torsdag och det är inte långt kvar till helg. Denna vecka har verkligen gått fort! Trodde det skulle kännas lite segt och så efter påsklovet, men nähä då, här dundrar veckan fram som ett x2000-tåg.

Idag hade vi i vart fall simning på idrotten. Fick känna på hur det blir när man inte har simmat på ett tag, och det kändes allra mest i armarna. Och att gå uppför trappor efteråt var som att kämpa sig upp för mount everest, haha.

På franskan fick jag och mina klasskamrater (de som också har franska då) att vi ligger ungefär 20 sidor efter i boken bara för att vi var borta i måndags (arbetade inför vår föreställning som vi hade senare på kvällen) så det får väl en del av studiepasset gå till.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan det blir dags för mat.
Ha en finfin torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0