Valborg

2010-04-30 16:26:07
Min Dag
Fransmannen är nog just nu i Köpenhamn och min vardag är "back to normal". Det vill säga att jag måste plugga inför två prov jag har nästa vecka och skriva och öva på ett tal. Dessutom lite franska- och biologiläxor som ska göras. Hur långt är det kvar till sommarlovet egentligen?

Denna valborg ska jag inte göra något speciellt till motsatts från förra året då jag, två klasskamrater och min kära vän E<3 på Ale Gymnasium och skulle gå på en Petterkonsert. Men vi gick aldrig på den för det var massa fjortisar och andra personer som var yngre än oss. Så vi kände oss lite felplacerade och hittade på annat att göra istället.

Jag ska bara vara hemma hos pojkvännen idag och bara göra det som faller oss in. Tror det blir att vi köper godis/chips och dricka och ser lite på tv/film. Myskväll helt enkelt.

Ska ni göra något speciellt denna valborg?

Idag är det valborgsmässoafton och kungen Carl XVI Gustaf fyller 64.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0