Bråttom

2010-08-13 06:28:52
Min Dag
Godmorgon!
Det åskade i natt och den var så nära att det mullrade riktigt ordentligt, så jag vaknade utav det. Låg och räknade hur långt ifrån den var sedan. Hann räkna till minst sex (sekunder) varje gång. Dessutom spöregnade det verkligen och jag hade fönstret öppet.
Fick inte så himla mycket sömn i natt alltså. Vaknade från och till från fem fram till att alarmet ringde. Vaknade plötsligt och trodde att jag hade försovit mig, men sedan tänkte jag att jag inte hade hört alarmet så jag somnade om.

Är förskyld också. Är snuvig och har ont i halsen. Usch.

Nu har jag lite bråttom. Ska åka om typ fem minuter.
Ha en jätte bra dag!

Random. Men söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0