Chokladsugen

2010-08-09 18:08:54
Min Dag
Hej på er!
Jag har precis ätit middag (stekt kotlett med ris, sallad och sås) så nu är jag mätt och glad (: .
Var så trött när jag kom hem till Patrik från jobbet att jag gick och vilade en stund. Väldigt skönt faktiskt  för nu känner jag mig mycket piggare!

Ikväll vet jag inte vad vi hittar på. Det är inget speciellt på tv så jag kanske sätter mig med en Kalle Ankas Pocket (för det finns i överflöd här) för jag gissar att min pojkvän ska spela sitt (?) nya datorspel som han tycker är så himla roligt förutom när han förlorar of course.

Ha en jättefin måndagskväll!

Hade inte varit helt fel med en sån här just nu... Åh, vad chokladsugen jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0