Dags att krypa till kojs

2010-08-11 21:05:04
Min Dag
Sådär. Nu har jag duscat och smetat in mig med alla krämer jag har (har sådan himla torr hud att jag måste ha massa återfuktande krämer för att min hud inte ska skrumpna ihop och spricka) och gjort en mugg med te och honung. Tänkte att det skulle få min hals att må bättre. Och om jag har riktigt med tur i dag så kanske min pojkvän går med på att massera min hårbotten med en sånhär. För det är så himlans skönt!

Tänkte lägga mig i sängen nu. Lägger mig i hyfsad tid för omväxlings skull! Hoppas att jag kan somna också så att jag får sovit ut ordentligt i natt, annars kommer jag nog inte må så bra på jobbet imorgon.

Godnatt och sov gott! (:


Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0