Damernas Värld och studiemotivering

2010-08-24 17:48:39
Min Dag
Hej!
Är hemma just nu och har varit det i några timmar. Har en sådan himla studiemotivering just nu! Vill få massa uppsatser att skriva, lära mig en massa saker, PLUGGA helt enkelt.
Fast vi har ju inte kommit igång i skolan än, så om någon månad när jag (säkerligen) kommer ha ett prov varje vecka kommer studiemotiveringen vara förvunnen. MEN, nu är den här och det är lite skönt. Fast jag har inget att lägga studiemotiveringen på just nu, det är det enda problemet.

Usch, det blåser som tusan utomhus för övrigt. Min sjal höll på att flyga iväg så jag fick knyta den runt halsen istället för att ha den lite fint hängande runt. Fast jag slapp gå hem från bussen i blåsvädret för jag åkte med mami hem. Hon slutade ändå en kvart efter bussen gick, så då kunde jag lika gärna åka med henne och komma hem med lite torrare fötter och tidigare.

Och när jag kom hem låg det en tidning på min säng och väntade på mig (: . Nu väntar jag bara på att mitt lönebesked ska komma med posten, det är ju 25:e imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0