Fångarna på fortet - idag igen!

2010-08-24 18:50:36
Min Dag
Tänkte att jag skulle kolla upp och jag fick med mig min bok hem från Patrik. I så fall tänkte jag sätta mig och läsa lite fram till klockan 20 då jag ska bänka mig framför teven och se Fångarna på fortet idag igen! Woho!
Lite tråkigt att de inte sänder det på fredagar som de gjorde när man var liten, för nu känns det lite som att de slänger ut avsnitten så att de ska gå åt så fort som möjligt så de kan börja visa något nytt. Fast det kanske är det de gör?
Känns inte riktigt som att se på det när man var liten heller. Tycker att det är något saknas, något som inte stämmer, något som de har tagit bort/lagt till. Jag kan inte riktigt sätta kläm på vad det är (än)...

Nu ska jag i vart fall rota i min väska.
Ha en underbar och fin tisdags kväll (: .


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0