Godmorgon!

2010-08-28 12:18:21
Min Dag
Hej!
Tog en liten springtur (eller jogging, lite blandat tror jag) när jag vaknade idag vid tio. Så himla härligt! Känner mig jätte pigg och glad nu (: .
Hade tänkt att jag skulle springa mycket under sommaren, men det blev ingenting med det. Lite sur på mig själv att jag inte tog mig själv i kragen och tog på mig joggingskorna men jag var väl för lat.

Patrik kommer hit lite senare idag (han vaknade nyss...). Fast de andra i familjen ska iväg till Dalen för det är Hembygdens dag idag. Får se om vi åker med dit, och om Patrik hinner med en buss så vi kan ta med honom på vägen dit. Annars får vi se hur vi löser det med att han ska komma hit... Saker och ting brukar lösa sig...

Nu ska jag äta en ordentlig brunch!
Ha en finfin lördag :D

Sitter med handduksturban på huvudet, så ni får den här bilden istället.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0