Hej på er! Slutade för ungefär en timma...

2010-08-04 17:14:07
Min Dag

Hej på er! Slutade för ungefär en timma sedan. Fick jobba över för att jag mer eller mindre glömde av tiden... Så kan det gå när man har roligt, hehe. Har vart och köpt biljetter till allsång på bohus fästning som är i morgon (: . Jag, Emelie och mami ska gå. Och så min kusin och hennes barn. Det är de jag vet i vart fall. Ska bli kul (: . Har aldrig vart där och de artister som kommer dit är helt okej, så jag tänkte "varför inte"? Sitter och väntar på en buss som aldrig kommer. Har säkert missat den med typ några sekunder, i så fall skulle det ju inte vara konstigt att den inte kommer. Nästa buss går om fem minuter så jag kan ju lika gärna ta den. Haha, jag är så lat! Skulle kunna gå till Patrik (tar väl max tio minuter) istället för att vänta på bussen :-P . Har för övrigt köpt en present till Patrik, lite sådär bara för att. Vad det var och vad han tyckte om den får ni veta när jag kommer hem till mig vid sex/sju-tiden. Ha en underbar onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0