Läggdags

2010-08-31 22:13:20
Min Dag
Hej!
Somnade förut efter middagen och sov i tjugo minuter. Hade bestämt att jag skulle ge mig ut och springa idag men kände inte alls någon lust för att ta på mig träningskläderna. Men Patrik fick mig att göra det ändå. Och det var faktiskt riktigt skönt! Både när jag sprang och nu efteråt. Jag mår så mycket bättre när jag har fått rört på mig! Så jag hoppas att jag kommer sova gott i natt.

Tittade lite på Fångarna på fortet och Time Out. Men nu är de programmen slut och jag ska gå och borsta tänderna och gå och lägga mig.
Börjar 9:30 imorgon så det blir lite sovmorgon imorgon igen!

Ha det finfint!

Je t'aime.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0